Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

Якісний супровід програмних продуктів лінійки «1С:Підприємство» є запорукою стабільної ефективної та безперебійної роботи Вашої організації.

Додатково до гарантованого обслуговування, ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:

  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
    • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
    • Консультації "гарячою" лінією — по телефону та електронною поштою
    • Виїзд спеціаліста для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій
  • Абонентський супровід

    Регулярна підтримка наших спеціалістів забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.

  • Індивідуальні програми обслуговування

    Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, які в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості бізнесу.

  • Разові виклики спеціалістів (сервісні виклики)

    Користувачам, які мають в штаті власних спеціалістів з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанту регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику спеціалістів.

Вид договору ІТС
Договір
Ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ
 
24 місяці
19800
 
12 місяців
9900
 
6 місяців
5400
 
3 місяці
3000
 
1 місяць 1500
 
пільговий супровід 12 місяців (при умові придбання нового продукту)
7000
Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ТЕХНО 
 
12 місяців
6600
 
6 місяців
3900
ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 місяців (залежно від кількості дозволів)
 
від 1 до 5
1400
 
від 6 до 10
1280
 
від 11 до 20
1160
 
від 21 до 50
1040
 
від 51 до 100
920
 
більше 100
800
Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ
 
доплата за 1 місяць
300
 
доплата за 2 місяці
600
 
доплата за 3 місяці
900
 
доплата за 4 місяці
1200
 
доплата за 5 місяців
1500
 
доплата за 6 місяців
1800
 
доплата за 7 місяців
2100
 
доплата за 8 місяців
2400
 
доплата за 9 місяців
2700
 
доплата за 10 місяців
3000
 
доплата за 11 місяців
3300

Ціни на пакет онлайн-сервісів "Тех.підтримка" з 01.07.2020 р.
Вид доступу до онлайн-сервісу
Ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 місяців
3500

Ціни на онлайн-сервіс "RDI Service" з 01.07.2020 р.
Вид доступу до онлайн-сервісу
Ціна,
грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 місяців
720

Ціни на онлайн-сервіси "FREDO" з 01.08.2020 р.
Вид доступу до онлайн-сервісу Ціна, 
грн. без ПДВ
Доступ до пакету онлайн-сервісів "Бухгалтерський" на 12 місяців 5900
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи на 12 місяців 3000
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 місяць 250
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО на 12 місяців 1200
Доступ до пакету онлайн-сервісів "FREDO" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 місяць 100
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юр. особи (додаткове підключення) на 1 місяць 200
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для ФОП на ССО (додаткове підключення) на 1 місяць 30
Доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен" (додаткове підключення) на 1 місяць 83

Ціни на онлайн-сервіс ІТС Галузевий з 01.09.2020 р.
Вид сервісу 
ІТС Галузевий
Кількість місяців
Ціна, грн. без ПДВ
Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий 1-ї категорії
 
1 місяць
540
 
3 місяці
1170
 
6 місяців
2160
 
12 місяців
4050
Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий 2-ї категорії
 
1 місяць
1080
 
3 місяці
2340
 
6 місяців
4320
 
12 місяців
8100
Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий 3-ї категорії
 
1 місяць
2160
 
3 місяці
4680
 
6 місяців
8640
 
12 місяців
16200
Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий 4-ї категорії
 
1 місяць
3240
 
3 місяці
7020
 
6 місяців
12960
 
12 місяців
24300

Пропонуємо супровід  згідно діючого прайсу -700,00 грн/1 год без ПДВ для базових версій програмних продуктів системи програмних продуктів лінійки «1С:Підприємство» - однокористувацьких, призначених для автоматизації невеликих підприємств, індивідуальних підприємців або обліку особистих фінансів:
  • Бухгалтерія 8. Базова версія;
  • Управління невеликою фірмою. Базова версія;
  • Зарплата і Управління Персоналом. Базова версія.

Супровід включає:

За бажанням користувачів обсяг послуг може бути розширений за рахунок підписки на Інформаційно-технологічний супровід, який можна оформити в нашій компанії.

Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) пропонується для усіх інших програмних продуктів системи програмних продуктів лінійки «1С:Підприємство» (версії ПРОФ: масштабовані, що підтримують багатокористувацький режим роботи, зміни (конфігурування) прикладних рішень і ін.):

  • Бухгалтерія 8. ПРОФ
  • Управління торгівлею
  • Зарплата та управління персоналом
  • Роздріб
  • Управління виробничим підприємством
  • Галузеві і спеціалізовані рішення
  • Управління невеликою фірмою
  • Управління торговим підприємством

Супровід включає:послуги сервіс-інженера (Обсяг послуг залежить від виду передплати ІТС)

Протягом перших трьох місяців після придбання програмного продукту інформаційно-технологічний супровід надається безкоштовно за умови, якщо Замовник не використовує пільгову систему підписки.

По закінченню трьох місяців безкоштовної підписки для отримання супроводу пропонується оформити один з видів платної підписки – на термін 3, 6 чи 12 місяців.

Нині існує декілька варіантів ІТС, що розрізняються за складом наданої інформації, набору послуг.

Детальну інформацію про умови супроводупрограмних продуктів лінійки «1С:Підприємство», умови підписки передплати та вартості ІТС можна отримати у нашого менеджера.

Детальніше про умови супроводу програмних продуктів лінійки «1С:Підприємство» — на сайті ІТС its.1c.ua


ІТС Галузевий 

ІТС Галузевий – це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з обслуговуючою компанією користувачам програм для автоматизації бізнесу з використанням різних засобів комунікації.

Підтримка користувачів 

Після активації сервісу ІТС Галузевий додатково до наданих в рамках основного договору ІТС послуг, користувачам доступні наступні послуги та сервіси: 

  • лінія консультацій розробника галузевого або спеціалізованого рішення (далі – розробника ПП) з використанням телефону, електронної пошти та інших систем електронної комунікації; 

  • налаштування засобів електронної комунікації з розробником ПП і вивчення їх використання.

Переваги 

  • Оперативна підтримка користувачів, що надається розробниками ПП; 

  • звернення на ЛК розробника ПП будь-яким з перерахованих способів, який найбільш звичний і зручний для користувача; 

  • посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу певних Галузевих і спеціалізованих рішень, що супроводжуються із використанням сервісу ІТС Галузевий. 

  • можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи в особистому кабінеті користувача якість рішення, якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.

Умови отримання 

Активувати сервіс ІТС Галузевий можуть зареєстровані користувачі Галузевих ПП. Сервіс не є самостійним видом договору ІТС і вважається активним тільки при наявності у користувача діючого договору ІТС. 

Для супроводу із використанням сервісу ІТС Галузевий різнойменних Галузевих ПП необхідна окрема активація сервісу на кожен Галузевий ПП. 

Місяць, в якому повинен діяти сервіс ІТС Галузевий – користувач вказує при активації. Активувати на поточний місяць можна до останнього числа місяця, але в такому випадку решта днів поточного місяця будуть пораховані за "повний місяць", тобто сервіс ІТС Галузевий розраховується за календарним місяцям.