Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)

ITS_2.jpg


Якісний супровід програмних продуктів лінійки «1С:Підприємство» є запорукою стабільної, ефективної та безперебійної роботи Вашої організації.

Додатково до гарантованого обслуговування, ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:

  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
  • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
  • Консультації "гарячою" лінією – по телефону та електронною поштою
  • Виїзд спеціаліста для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій
  • Абонентський супровід
  • Регулярна підтримка наших спеціалістів забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.

  • Індивідуальні програми обслуговування

    Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, які в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості бізнесу.

  • Разові виклики спеціалістів (сервісні виклики)

    Користувачам, які мають в штаті власних спеціалістів з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанту регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику спеціалістів.

  • Пропонуємо супровід  згідно діючого прайсу – 800,00 грн/1 год без ПДВ.

    Тарифний пакет "ІТС Базовий"

    Склад пакету:

    • сервіс "Оновлення програм",

    • одна консультація (за телефоном або електронною поштою) в місяць через сервіс "Лінія консультацій"

    Пакет доступний тільки користувачам базових версій програм для автоматизації бізнесу.

    Ціни на пакет онлайн-сервісів "ІТС Базовий" з 01.07.2020 р.
    Вид доступу до онлайн-сервісу
    Ціна,
    грн. без ПДВ
    Доступ до пакету онлайн-сервісів "ІТС Базовий" на 12 місяців
    3300


    Тарифний пакет "Тех.підтримка"

    Склад пакету:

    • повний доступ до онлайн-бази сервісу "ІС ІТС",

    • сервіс "Лінія консультацій",

    • сервіс "RDI Service",

    • сервіс "Лекторій" (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).

    Періодичність договору – 12 місяців.

    Пакет доступний ліцензійним користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу*. 

    Ціни на пакет онлайн-сервісів "Тех.підтримка" з 01.07.2020 р.

    Вид доступу до онлайн-сервісу
    Ціна,
    грн. без ПДВ
    Доступ до пакету онлайн-сервісів "Тех.підтримка" на 12 місяців
    3500


    Тарифний пакет "ІТС ТЕХНО"

    Склад пакету:

    • сервіс "Оновлення програм",

    • доступ до документації для продуктів для автоматизації бізнесу, розміщеної в сервісі "ІС ІТС".

    Періодичність договору – 6 місяців, 12 місяців.

    Пакет доступний ліцензійним користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу.

    Вид договору ІТС
    Договір
    Ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
    Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ТЕХНО
     
    12 місяців
    6600
     
    6 місяців
    3900

    Тарифний пакет "ІТС ПРОФ"

    Склад пакету:

    • сервіс "Оновлення програм",

    • повний доступ до онлайн-бази сервісу "ІС ІТС",

    • сервіс "Лінія консультацій",

    • сервіс "RDI Service",

    • сервіс "FREDO Звіт" для юридичних осіб,

    • сервіс "FREDO ДокМен",

    • сервіс "Консультації аудитора" (12 консультацій),

    • сервіс "Лекторій" (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).

    Періодичність договору – 1, 3, 6, 12, 24 місяців.

    Пакет доступний ліцензійним користувачам всіх версій програм для автоматизації бізнесу.

    Вид договору ІТС
    Договір
    Ціна договору ІТС, грн. без ПДВ
    Доступ до пакету онлайн-сервісів за тарифом ІТС ПРОФ
     
    24 місяці
    19800
     
    12 місяців
    9900
     
    6 місяців
    5400
     
    3 місяці
    3000
     
    1 місяць 1500
     
    пільговий супровід 12 місяців (при умові придбання нового продукту)
    8700

    Тарифний пакет "RDI Service"

    Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях):

    • регламентованої інформації про ставки податків і зборів;
    • індексів інфляції;
    • курсів валют;
    • класифікатор банків;
    • класифікатор професій;
    • класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України);
    • класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
    • класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
    • класифікатор підстав звільнення за КЗПП.

    Також "RDI Service" дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:

    • терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
    • новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу.

    Ціни на онлайн-сервіс "RDI Service" з 01.07.2020 р.
    Вид доступу до онлайн-сервісу
    Ціна,
    грн. без ПДВ
    Доступ до онлайн-сервісу "RDI Service" на 12 місяців
    720

    Програми, в яких реалізовано сервіс:

    • BAS Бухгалтерія;
    • BAS Бухгалтерія КОРП;
    • BAS ERP;
    • BAS Комплексне управління підприємством;
    • BAS Управління торгівлею;
    • Бухгалтерія для України, редакція 2.0;
    • Бухгалтерия сельскохозяйственного предприятия для Украины ред. 2.0;
    • Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами;
    • Громадське харчування;
    • Зарплата і Управління Персоналом для України;
    • Управління виробничим підприємством для України;
    • Управління торговим пiдприємством для України.
    Надалі список конфігурацій, які підтримують інтеграцію з сервісом "RDI Service", буде розширюватися.



    ІТС Галузевий 

    ІТС Галузевий – це сервіс, який надається розробниками галузевих рішень спільно з обслуговуючою компанією користувачам програм для автоматизації бізнесу з використанням різних засобів комунікації.

    Підтримка користувачів 

    Після активації сервісу ІТС Галузевий додатково до наданих в рамках основного договору ІТС послуг, користувачам доступні наступні послуги та сервіси: 

    • лінія консультацій розробника галузевого або спеціалізованого рішення (далі – розробника ПП) з використанням телефону, електронної пошти та інших систем електронної комунікації; 

    • налаштування засобів електронної комунікації з розробником ПП і вивчення їх використання.

    Переваги 

    • Оперативна підтримка користувачів, що надається розробниками ПП; 

    • звернення на ЛК розробника ПП будь-яким з перерахованих способів, який найбільш звичний і зручний для користувача; 

    • посилений контроль розробників ПП за якістю супроводу певних Галузевих і спеціалізованих рішень, що супроводжуються із використанням сервісу ІТС Галузевий. 

    • можливість безпосередньо впливати на розвиток функціоналу Галузевого ПП, оцінюючи в особистому кабінеті користувача якість рішення, якість його супроводу, а також висловлюючи свої побажання щодо розвитку.

    Умови отримання 

    Активувати сервіс ІТС Галузевий можуть зареєстровані користувачі Галузевих ПП. Сервіс не є самостійним видом договору ІТС і вважається активним тільки при наявності у користувача діючого договору ІТС. 

    Для супроводу із використанням сервісу ІТС Галузевий різнойменних Галузевих ПП необхідна окрема активація сервісу на кожен Галузевий ПП. 

    Ціни на онлайн-сервіс ІТС Галузевий з 01.09.2020 р.
    Вид сервісу 
    ІТС Галузевий
    Кількість місяців
    Ціна, грн. без ПДВ
    Доступ до онлайн-сервісу ІТС Галузевий 1-ї категорії
     
    1 місяць
    540
     
    3 місяці
    1170
     
    6 місяців
    2160
     
    12 місяців
    4050

    Програмні продукти, на які обов'язковий ІТС Галузевий:

    • Бухгалтерії сільськогосподарського підприємства;
    • Бухгалтерія елеватора, млина і комбікормового заводу для України;
    • Громадське харчування.