Початок продажів типового програмного рішення “Business automation software for trading сompany management (Управління торговим підприємством)”

Початок продажів типового програмного рішення “Business automation software for trading сompany management (Управління торговим підприємством)”

Сповіщаємо про початок продажів програми “BAS Управління торговим підприємством” для масового ринку, яка є аналогом популярного застарілого програмного продукту “Управління торговим підприємством” і призначена для автоматизації оперативного обліку та управління діяльністю підприємства, а також відображення господарської діяльності в бухгалтерському та податковому обліку у відповідності до чинного законодавства України для будь-яких видів комерційної діяльності, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності.

З 23.04.2025 р. в продаж поступив програмний продукт:

ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМИ “BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ”

  • Управління торговельною діяльністю:
    • Визначення правил призначення цін і знижок на товари і послуги
    • Гуртова торгівля:
      • Приймання і виконання замовлень покупців
      • Торгівля без замовлень
    • Роздрібна торгівля в режимах online і offline
    • Приймання і передача товарів на комісію
    • Приймання і передача зворотної тари
    • Оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання
    • Оформлення невідфактурованих поставок постачальників з використанням складських ордерів
    • Підбір оптимальних постачальників товарів
    • Планування і план-фактний аналіз продажів і купівель
    • Аналіз торговельної діяльності та товарообігу підприємства
    • Управління взаємовідносинами з постачальниками і покупцями
  • Складський облік:
    • Ордерний і неордерний склад
    • Облік товарів в розрізі серій (серійні номери, партії, терміни придатності) та характеристик
    • Статистичний аналіз запасів, ABC/XYZ-аналіз
    • Товарний календар
  • Управління грошовими коштами:
    • Облік банківських і касових операцій
    • Еквайрингові операції
    • План руху грошових коштів
    • Аналітична звітність про рух грошових коштів
  • Робота з підзвітними особами
  • Облік необоротних активів:
    • Основних засобів
    • Нематеріальних активів
    • Малоцінних необоротних активів
  • Кадровий облік:
    • Ведення штатного розкладу:
      • Затвердження та зміна штатного розкладу
      • Надбавки до оплати за штатними позиціями
      • Розрахунок планового фонду оплати праці
    • Управління персоналом:
      • Облік особистих даних
      • Прийом, переведення, звільнення
      • Документальне оформлення кадрових подій
      • Атестація робочих місць та облік спеціального стажу
    • Військовий облік:
      • Облік даних працівників
      • Формування звітності з військового обліку
  • Розрахунок заробітної плати:
    • Різні форми оплати праці:
      • Робота за окладами та тарифами
      • Оплата за середнім заробітком у випадках, передбачених законодавством
      • Премії та доплати
      • Оплата за договорами ЦПХ
    • Податки та внески із заробітної плати:
      • ЄСВ для різних категорій застрахованих осіб
      • ПДФО та податкові соціальні пільги
      • Військовий збір
    • Облік робочого часу:
      • Загальні та індивідуальні графіки роботи
      • Облік роботи у вечірні, нічні та понаднормові години
      • Облік відсутності на роботі
      • Формування табелю робочого часу
  • Облік виробництва і витрат:
    • Облік основного і допоміжного виробництва:
      • Виробничі витрати у розрізі об’єктів виробництва
      • Багатопередільне виробництво
      • Облік незавершеного виробництва на кінець звітного періоду
      • Розподіл непрямих витрат за період
      • Розрахунок фактичної собівартості випуску за період
    • Робота за давальницькими схемами:
      • Переробка давальницької сировини
      • Передача сировини в переробку
  • Бухгалтерський облік господарської діяльності підприємства:
    • Визначення рахунків обліку по замовчуванню
    • Формування бухгалтерських проводок
    • Аналіз бухгалтерських звітів
  • Податковий облік (підтримка різних схем оподаткування):
    • Податок на прибуток
      • Податковий облік необоротних активів
      • Нарахування різниць при формуванні звітності
    • ПДВ:
      • Автоматизоване формування вихідних податкових накладних та додатків до них
      • Імпорт вхідних податкових документів, контроль повноти та правильності їх реєстрації постачальниками
    • Єдиний податок юридичних і фізичних осіб
  • Формування регламентованої звітності:
    • Відправка до контролюючих органів звітності, податкових накладних за допомогою сервісу “FREDO Звіт”
    • Вивантаження деяких видів звітності в форматі ДПСУ (*.xml)

ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження та впровадження вищевказаних програмних продуктів ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації “Спілка автоматизації бізнесу” (САБ).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС.

Апгрейд на стандартних умовах

Придбати програму “Business automation software for trading сompany management” на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

    • Бухгалтерія
    • Управління торгівлею
    • Зарплата і Управління Персоналом
    • Управління невеликою фірмою
    • Торгівля для приватних підприємців
    • для бюджетної сфери
    • BAS Бухгалтерія
    • BAS Управління торгівлею
    • BAS Зарплата та Управління персоналом
    • BAS Малий бізнес
  • всі версії технологічних поставок

Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн, але не менше половини вартості набору продуктів.

Пільговий перехід для користувачів застарілих програмних продуктів “Управління торговим підприємством”

Продукт “Business automation software for trading сompany management” можуть отримати на умовах пільгового апгрейду за фіксованою ціною 600,00 грн зареєстровані користувачі застарілих програм “Управління торговим підприємством”, що мають діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) Ретро 1-ї категорії.

Звертаємо увагу, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку програмного продукту без урахування додаткових і серверних ліцензій. Обмежень за термінами пільгового апгрейду немає.

Перехід на продукт “Business automation software for trading сompany management” із застарілих програм “Управління торговим підприємством” здійснюється оновленням. Всі дані повністю зберігаються.

Рекомендуємо здійснювати перехід за допомогою кваліфікованих спеціалістів BINCO Group.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування зареєстрованих користувачів програмних продуктів “BAS Управління торговим підприємством” здійснюється Лінією консультацій за наявності реєстрації та діючого договору “ІТС Ретро” 1-ї категорії.

Звертаємо увагу! До складу програмного продукту “BAS Управління торговим підприємством” не включено купон на пільговий термін сервісного обслуговування. Тому для отримання сервісного обслуговування користувачам цього програмного продукту слід одразу реєструвати платний договір “ІТС Ретро” 1-ї категорії.

Прокрутка до верху