Супровід

Якісний супровід системи програм "1С:Підприємство" є запорукою стабільної ефективної та безперебійної роботи Вашої організації.

На додаток до гарантованого обслуговування, ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:

  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
    • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети)
    • Консультації на "гарячій" лінії — по телефону та електронною поштою
    • Виїзд спеціаліста для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій
  • Абонентський супровід

    Регулярна підтримка наших спеціалістів забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.

  • Індивідуальні програми обслуговування

    Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, які в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості бізнесу.

  • Разові виклики спеціалістів (сервісні виклики)

    Користувачам, які мають в штаті власних спеціалістів з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанта регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику спеціалістів.

Ви можете обрати найбільш зручний і вигідний для варіант супроводу, вартість послуг уточнюйте в розділі "Вартість послуг".