Онлайн-семінар 28 квітня 2021 року на тему "Облікова політика + первинні документи: типові помилки – шляхи вирішення"


В ПРОГРАМІ ОНЛАЙН-СЕМІНАРУ "ЛЕКТОРІЙ":


      1. Облікова політика підприємства: затверджуємо, оновлюємо, оптимізуємо

      • Що таке облікова політика
      • Чи обов’язково складати наказ про облікову політику
      • Чи треба затверджувати облікову політику рішенням загальних зборів учасників (засновників) чи достатньо аби наказ підписав директор?
        Чи треба щороку затверджувати облікову політику? Якщо на підприємстві працює лише один директор – чи треба затверджувати наказ про облікову політику?
      • Відповідальність за відсутність затвердженої облікової політики. Ризики відсутності затвердженої облікової політики. Судова практика
      • Зміни в наказі про облікову політику. Як оформити зміни у наказі про облікову політику
      • Правила складання наказу про облікову політику. Які положення не варто зазначати! Які положення прописують в наказі про облікову політику щодо:
        • плану рахунків. Використання класу 9 є обов’язковим. Чи використовувати субрахунок 316
        • вибору форм фінзвітності "малюками" (зміни у НП(С)БО 25 та НП(С)БО 1)
        • бухобліку ПДВ
        • меж суттєвості
        • несуттєвих помилок та їх невиправлення. Чи можна?
        • основних засобів, необоротних активів, запасів
        • резерву сумнівних боргів
        • створення резервів та забезпечень
        • методики дисконтування довгострокової кредиторської та дебіторської заборгованості (через зміни у П(С)БО 10 та П(С)БО 11, що працюють з 29.10.2019 р.)
        • розрахунку курсових різниць
        • витрат підприємства (перелік витрат майбутніх періодів, перелік статей, що формують виробничу собівартість)
        • відображення операцій за запізнілими первинними документами
        • тощо
        Рекомендації Мінфіну
      • Особливі правила для мікропідприємств, єдинників та неприбуткових організацій
      • Перехід з мікро- у малі – як змінити облікову політику

      2. Ефективний обмін документами з систем автоматизації бізнесу

      3. Первинні документи: типові помилки і судова практика

      • Який документ є первинним. Коли рахунок-фактура може бути первинним документом. Як довести реальність операції?
      • Значення первинного документа для податкового обліку
      • Дата складання. Чи можна складати первинний документ на будь-яку дату? Чим загрожує складання первинки не під час господарської операції чи відразу по її завершенню, а пізніше? Яка дата податкових зобов’язань з ПДВ за послугами, якщо акт складено пізніше дати надання послуг? Що з податковим кредитом в такій ситуації?
      • Хто може складати та підписувати первинні документи. Чи треба затверджувати перелік таких осіб? Чи може особа підписувати первинні документи будучи у відпустці, відрядженні? Чи можна використовувати символ (ꞌ) в ситуації, коли документ підписує особа, яка заміняє відповідальну?
      • Обов’язкові реквізити: типові помилки та судова практика:
        • назва документа (форми)
        • дата складання
        • назва підприємства
        • зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру. Чи можна при наданні послуг обійтись загальними фразами, чи треба розшифровувати? Рекомендації суддів та позиція Мінфіну. Чи можна вказувати спецкоди (партномер) товарів, а не їхні назви?
        • посади осіб, відповідальних за здійснення госпоперації і правильність її оформлення
        • особистий підпис або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу. Чи можна використовувати факсиміле?
      • Печатка – обов’язковий реквізит?
      • Які помилки в реквізитах не є значними (коли первинка з помилками не втрачає свого статусу). Що каже суд. Немає прізвища особи, що брала участь у госоперації – чи буде документ первинним?
      • Запізнілі первинні документи: рекомендації в обліку. Роз’яснення Мінфіну та ДПСУ. Як внести зміни в Наказ про облікову політику щодо запізнілих документів
      • Відсутність первинного документа: як можна довести наявність операції. Актуальні судові рішення. Відсутня ТТН – ризики, як довести не безтоварність (реальність) операції?
      • Чи треба складати первинний документ на курсові різниці?
      • Бухгалтерська довідка – у яких випадках вона складається? Коли її застосування може вберегти від питань контролерів
      • Електронні документи. Що вважати датою їх оформлення?

    ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ:

    Безкоштовна для користувачів програм автоматизації бізнесу, у яких є діючий на дату проведення онлайн-трансляції договір ІТС ПРОФ (як платний, так і пільговий). Безкоштовна участь розповсюджується на одну людину від організації;

    150 грн. без ПДВ для звичайних учасників, в тому числі для користувачів, у яких є діючий договір ІТС ТЕХНО, та за другу і більше осіб від організації, у якої є діючий договір ІТС ПРОФ.



Кількість показів: 343
Дата:  12.04.2021



Всі новини