Бюджетний семінар-практикум 21 листопада в м. Луцьк! Бухгалтер держсектору: бухгалтерський облік і звітність, оподаткування, підготовка до звітності та ревізії в бюджетних установах у 2018 році

Головний бухгалтер – економічна та особиста безпека


Основні питання: 

1. Особливості заповнення нового звіту з ЄСВ.

  • Заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ.
  • Виправлення помилок у звіті з ЄСВ.


2.      Посилення контролю за додержанням законодавства про працю:

  • Кадрове діловодство як фактор ризику. Основні помилки, порушення та зауваження у кадровому діловодстві. Порядок заповнення кадрових документів із метою запобігання порушень і санкцій з боку контролюючих органів.
  • Трудовий договір або договір ЦПХ – чи можливий вибір?
  • Механізм взаємодії Пенсійного фонду, ДФС і Держпраці з метою удосконалення контролю за додержанням законодавства про працю.
  • Критерії відбору для проведення перевірки, терміни та період проведення перевірок.
  • Повноваження інспекторів Держпраці.
  • Як ознайомлюють із результатами перевірки та можливість подання заперечень.
  • Наслідки та відповідальність за порушення, що були виявлені.


3.      Практичні аспекти надання бюджетними установами платних послуг у 2018 році.

  • Правове регулювання надання платних послуг в бюджетній установі.
  • Документальне оформлення процесу надання платних послуг (відображення в статуті бюджетної установи та інших внутрішніх документах установи).
  • Оформлення договірних відносин зі споживачами послуг.
  • Порядок визначення плати (тарифу) на надання платних послуг бюджетними установами.
  • Розподіл загальних витрат між видами діяльності (видами фінансового забезпечення) та видами послуг, що надаються.
  • Оформлення та можливості витрачання коштів від діяльності, що приносить дохід.
  • Надходження та розподіл коштів, що одержуються від надання платних послуг.


4.      Підготовка до формування та подання звітності.

  • Терміни подання звітності та форми звітів.
  • Особливості заповнення річної бюджетної та фінансової звітності у 2018 році.
  • Особливості формування Балансу та звіту про фінансові результати:

     – методика формування звіту про рух грошових коштів;
     – методика формування звіту про власний капітал;
     – методика формування приміток до річної фінансової звітності.


5.      Особливості проведення тендерних закупівель у бюджетних установах -2019:

  • Ризики в закупівлях: планування, процедура, договір.
  • Закупівля комунальних послуг (електроенергія, газ, тепло).
  • Робота системи автоматичного пошуку підозрілих закупівель (ризик-індикатори).


6.      Посилення контролю за додержанням законодавства про працю:

  • Кадрове діловодство як фактор ризику. Основні помилки, порушення та зауваження у кадровому діловодстві. Порядок заповнення кадрових документів із метою запобігання порушень і санкцій з боку контролюючих органів.

  • Трудовий договір або договір ЦПХ – чи можливий вибір?

  • Механізм взаємодії Пенсійного фонду, ДФС і Держпраці з метою удосконалення контролю за додержанням законодавства про працю.

  • Критерії відбору для проведення перевірки, терміни і період проведення перевірок.

  • Повноваження інспекторів Держпраці.

  • Як ознайомлюють із результатами перевірки і можливість подання заперечень.

  • Наслідки і відповідальність за виявленими порушеннями.

Запитання – відповіді.

 

ЛЕКТОРИ:

Іванечко Павло Мирославович, експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», голова Тернопільського осередку МГО «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів»,   канд. екон. наук, бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»;

Іванечко Юрій Мирославович, експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», канд. екон. наук, бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»

Ганя Наталія Вячеславівна, заступник начальника відділу з питань додержання законодавства про працю, зайнятість та інших нормативно-правових актів


ОРГАНІЗАТОРИ:

громадська організація «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»;

Волинське представництво Групи компаній «Баланс»; редакція видання «Баланс-Бюджет»

за підтримки ГО «Спілка автоматизаторів бізнесу», Управління Держпраці у Волинській області

 

Інформація для учасників:

семінар відбудеться 21 листопада 2018 року (середа)

за адресою: м. Луцьк, вул. Вінниченка, 26. Бізнес-центр «Директорія».


Реєстрація: 09:00-10:00. 

Початок: 10:00


Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА! Вхід тільки для попередньо зареєстрованих!

Від однієї установи мають можливість узяти участь:
передплатник – 2 особи; непередплатник – 1 особа.






Всі новости